Како је руководство предузећа већ раније обећало корисницима пијачних услуга сталне непосредне контакте, обећање су и одржали.
Марија Величковић, саветница директора, заједно са остатком руководства, а на иницијативу генералног директора Горана Ђорђевића, обишла је пијаце „Дурлан-башта“ и „Бубањ“.
У разговору са грађанима дати су одговори на постављена питања везана за проблеме на пијаци, и саслушани предлози за боље унапређење рада пијаце. Ово је била прилика да се још једном грађани упознају са новим сајтом Тржнице и апликацијом „Пријави проблем“, коју посетиоци сајта од скора користе.
Као и у ранијим разговорима, упућен је позив корисницима за што ближу сарадњу, што подразумева давање предлога за побољшање рада пијаце у циљу привлачења што већег броја купаца.
„Издвојено је мишљење и корисника пијачних услуга и купаца, да су једино пијаце места, где се свакодневно може набавити добра, свежа, широког асортимана, здрава и контролисана роба по најповољнијим ценама. Доказ за то је и увид у пијачни барометар који се може посетити на сајту предузећа www.trznicanis.rs који се дневно ажурира.“ – истичу из Тржнице.